22 615 33 13

►konsultacje i porady










Co to jest Dieta Cambridge?

 

Dieta Cambridge oparta jest na specjalnie opracowanych w laboratoriach Cambridge produktach i uznanym przez środowisko naukowe - Programie Cambridge.

 

Dieta Cambridge oferuje szeroki asortyment niskokalorycznych produktów w formie gotowej do spożycia lub do łatwego przyrządzenia.

Preparaty są niskotłuszczowe oraz zawierają wysokiej jakości białka.

 

Trzy produkty Cambridge to 100% RDA (zalecanego dziennego spożycia) witamin i składników mineralnych. Dzięki temu można znacznie obniżyć ilość dostarczanych kalorii, nie zaburzając przy tym funkcjonowania organizmu.

 

Wyjątkowość programu Cambridge polega na możliwości dopasowania jego formy do indywidualnych potrzeb żywieniowych, stylu życia oraz preferencji smakowych odchudzających się osób.


Dieta Cambridge stwarza więc możliwości walki z rosnącym problemem otyłości u kobiet i mężczyzn w Polsce. Indywidualnie dopasowany program Cambridge nie tylko ułatwia osiągnięcie celu – pozbycie się nadwagi, czy otyłości, ale także wdraża zasady prawidłowego komponowania i przygotowywania konwencjonalnych posiłków.

Jakie produkty zawiera Dieta Cambridge ?

Cambridge to aż 7 grup produktów w 35 smakach!


Są to smaczne zupy, pyszne napoje, sycące owsianki, gotowe do wypicia napoje ze słomką, łatwe do przygotowania: spaghetti bolognese, risotto grzybowe, ryżowy budyń waniliowy oraz batoniki w czekoladzie oraz dwa dania gotowe do spożycia. po podgrzaniu.


Zawierają w składzie wszystkie niezbędne składniki odżywcze i pokarmowe, które powinny być dostarczone do organizmu z codziennym pożywieniem.


Dzięki produktom Cambridge, osoby odchudzające się mogą znacznie obniżyć ilość spożywanych kalorii, nie zaburzając przy tym funkcjonowania organizmu.

Produkty diety w połączeniu z niskokalorycznymi posiłkami konwencjonalnymi, zapewniają komfort stosowania programu.

Pozwala to na kontrolowaną utratę wagi oraz jej stabilizację. Zadaniem programu Cambridge jest trwałe rozwiązanie problemów

z nadwagą oraz wypracowanie właściwych nawyków żywieniowych m.in. regularnego spożywania odpowiedniej liczby posiłków.

Zastosowanie tej metody przynosi korzystne efekty nawet gdy inne sposoby odchudzania nie dały oczekiwanych rezultatów.

Co to jest program sześciu stopni „Stopniowo do sukcesu” ?

Program oparty jest na 6 stopniach, w których wartość kaloryczna pożywienia waha się od 415 do ponad 1500 kcal.


Jeśli konsultant zalecił stopień 2 (800 kcal), zapoznaj się z przykładowymi przepisami, które otrzymasz od konsultanta przy zakupie produktów.

Stopień 1 programu uwzględnia 3 produkty diety Cambridge i może być stosowany za zgodą lekarza.
Czas trwania: min. 1 tydzień, max. 3 tygodnie
Ilość kalorii: 415-554

 

Stopień 2 uwzględnia 3 produkty diety Cambridge w połączeniu z odpowiednio skomponowanym posiłkiem konwencjonalnym.
Czas trwania: min.1 tydzień, max. 3 tygodnie
Ilość kalorii: 800

 

Stopień 3 to 2 produkty diety Cambridge w połączeniu z dwoma odpowiednimi posiłkami konwencjonalnymi.
Czas trwania: min. 2 tygodnie
Ilość kalorii: 1000

 

Stopień 4 to dieta stabilizacyjna, zawiera 2 produkty diety Cambridge w połączeniu z trzema posiłkami konwencjonalnymi.

Czas trwania: min. 2 tygodnie
Ilość kalorii: 1200

 

Stopień 5 to dieta stabilizacyjna, zawiera 1 produkt diety Cambridge w połączeniu z trzema posiłkami konwencjonalnymi.
Czas trwania: min. 2 tygodnie
Ilość kalorii:1500

 

Stopień 6 to utrzymanie masy ciała. Oznacza zdrowe odżywianie w połączeniu z ruchem, można także wybrać jeden posiłek Cambridge.

Czas trwania: nieograniczony
Ilość kalorii: 1500 plus


Szczegółowe informacje o stopniach uzyskacie Państwo na konsultacji przed zakupem diety Cambridge.

Pamiętaj! Aby schudnąć i utrzymać wagę należy ściśle stosować się do zasad określonych na poszczególnych stopniach programu.

 

Przed przystąpieniem do odchudzania konieczne jest spotkanie z certyfikowanym konsultantem, który na podstawie wywiadu, dobiera indywidualny stopień programu.
Konsultant to osoba, która najczęściej zawodowo związana jest z dietetyką, farmacją czy medycyną. Niejednokrotnie są to też Klienci, którzy ze wsparciem diety Cambridge, odnieśli sukces w walce z nadwagą.

 

Co to jest konsultacja?

To spotkanie, podczas którego przeprowadzony jest krótki wywiad na temat stanu zdrowia, oraz podczas którego można również zbadać zawartość tłuszczu w organizmie, poznać swoje zapotrzebowanie energetyczne i prawidłową masę ciała. Podczas wizyty niezbędne jest dokładne wypełnienie Karty zdrowia-zestawu pytań dotyczących przebytych chorób, obecnych schorzeń, przyjmowanych leków i alergii.
Jeśli nie występują przeciwwskazania to na podstawie uzyskanych danych, wspólnie z Klientem dobierany jest odpowiedni stopień programu.
W przypadku stwierdzenia w wywiadzie przeciwwskazań, Konsultant ma obowiązek skierować Klienta do lekarza w celu uzyskania opinii i akceptacji rozpoczęcia programu. Podczas spotkania z Konsultantem można kupić produkty diety Cambridge.

 

Jak przygotować się do diety i kontrolować efekty podczas diety?

Odpowiednie przygotowanie do diety jest istotnym elementem procesu odchudzania.
Na tydzień przed rozpoczęciem powinna zostać zmniejszona ilość spożywanych węglowodanów oraz wprowadzona odpowiednia ilość bezkalorycznych płynów.
Regularne prowadzenia dzienniczka, notowanie zrzuconych kilogramów, ułatwi kontrolę osiągnięć, co w efekcie będzie dodatkową motywacją do dalszego odchudzania.

 

Pamiętaj! Waga najszybciej spada w pierwszych tygodniach, potem proces może się spowolnić. Jest to naturalne zjawisko i wiąże się z tym, że w pierwszych tygodniach stosowania diety traci się najwięcej wody.
Nie wszyscy chudniemy tak samo - czasem ubytek wagi jest wolniejszy, ale znacząco zmniejszają się obwody ciała. Szczególnie widać po okolicach brzucha, dlatego warto się mierzyć.

 

Ćwicz na zdrowie!

Pamiętaj! W programie Cambridge - w 2 stopniu zaleca się umiarkowaną aktywność fizyczną- spacery, pływanie rekreacyjne. Kolejne stopnie pozwalają na włączenie bardziej forsujących ćwiczeń- biegania, zajęć na siłowni.
W miarę przechodzenia na kolejny etap i zwiększania ilości dostarczanych kalorii, powinno się zwiększyć aktywność fizyczną! Można znaleźć coś co będzie sprawiało przyjemność np. taniec, basen , jazdę na rowerze lub po prostu więcej spaceru.
Warto pożyczyć lub kupić krokomierz i sprawdzić ile można przejść każdego dnia. Osoby mało aktywne wykonują 2000-4000 tys. kroków dziennie jest to odpowiednik 30 minutowego spacerowania, natomiast osoby aktywne około 10 000 kroków dziennie, co daje wydatek energetyczny 300-400 kalorii. Jeśli chodzenie ma zwiększyć ubytek masy ciała, to trzeba pokonywać dziennie ponad 12 000 kroków.
Powinno się zwiększać stopniowo ilość wykonywanych kroków ok.10 % tygodniowo.

 

Można to zrobić w naturalny sposób:
•    korzystając ze schodów zamiast windy
•    wysiadać  autobusu przystanek wcześniej i zacząć traktować dojście do domu lub do pracy jako miły spacer
•    po małe zakupy wybrać się na piechotę
•    spacerować wszędzie: na przystanku, w biurze, rozmawiając przez telefon komórkowy

 

Pamiętaj! Odchudzanie to nie tylko dieta, ale w głównej mierze zmiana dotychczasowego stylu życia i nastawienia psychicznego. Jest to złożony proces, do którego warto dobrze się przygotować. Przede wszystkim trzeba naprawdę chcieć!


Należy pamiętać, że nierealne oczekiwania mogą prowadzić jedynie do rozczarowań. Powinno się ustalić realistyczny cel i konsekwentnie do niego dążyć oraz udzielić sobie odpowiedzi na następujące pytania:

 

Ile chcę schudnąć?
W jaki sposób to zrobię?
W jakim czasie?

 

Ustalenie zasad postępowania w drodze do celu, znacznie ułatwi proces odchudzania, a osiąganie małych sukcesów, będzie dodatkową motywacją do podejmowania kolejnych kroków.

 

Wiesz już wiele o diecie Cambridge, chciał/ła byś spróbować, ale chcesz wiedzieć więcej?
Zapraszamy do kontaktu z nami, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy Ci pozbyć się niechcianych kilogramów.

 

Jaki jest klucz do sukcesu?

 

  • Bądź szczery podczas wypełniania Karty Zdrowia. Zatajenie choroby bądź przyjmowanego leku, w konsekwencji może doprowadzić do utraty zdrowia

  • Przeczytaj dokładnie materiały otrzymane od Konsultanta

  • Stosuj dietę zgodnie z zaleceniami Konsultanta

  • Skontaktuj się z Konsultantem, jeśli pojawia się jakiekolwiek dolegliwości

  • Pij nie mniej niż 2,5litra płynów dziennie (bez dodatku cukru). Najlepiej aby była to woda mineralna. Wykluczamy wszelkie napoje typu LIGHT lub ZERO.

  • Nie pij ani nie jedz nic ponad to, co przewiduje stosowany przez Ciebie stopień Programu Cambridge; złamanie tego rygoru spowolni lub zatrzyma proces odchudzania.

  • Nie spożywaj mniej niż zalecana liczba posiłków diety, gdyż nie zostanie dostarczona odpowiednia ilość witamin i składników mineralnych do organizmu, który potrzebuje energii do tak ciężkiej pracy jaką jest obkurczanie tkanki tłuszczowej.

Twój e-mail
Numer telefonu
Treść wiadomości
wyślij
wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

WAŻNA INFORMACJA "Produkty Cambridge przeznaczone są wyłącznie do sprzedaży bezpośredniej.Dystrybucja odbywa się za pośrednictwem Certyfikowanych Konsultantów. Zakup produktów może nastąpić wyłącznie po konsultacji i wypełnieniu Karty Zdrowia.Spółka "HOL-TRADE" nie ponosi odpowiedzialności za zakup produktów drogą wysyłkową lub od osób nieupoważnionych.Produktów Cambridge nie wolno przekazywać ani odsprzedawać innym osobom."

telefon: 22 615 33 13

mail: biuro@kilogramy.pl

 

poniedziałek - piątek: 10-18

 

ul. Lipkowska 6

04 - 801 Warszawa

 

Nip: 525 207 92 45

Regon: 140169756